• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Peer Review Process
    • News
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Login
    • Login
    • Register
  • العربیة

Uses Virtual learning environments In social work education

Document Type : Original Article

Author

  • Selem Shaaban Khoja

Higher Institute of Social Work- Port Said

10.21608/eaec.2014.52798

المجلة العلمية للجمعية المصرية للکمبيوتر التعليمي
Volume 2, Issue 1 - Serial Number 3
Part 1
June 2014
Pages 87-91
مشاهدة على SCiNiTO مشاهدة على SCiNiTO

Files

  • XML
  • PDF 578.65 K

Share

How to cite

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER

Statistics

  • Article View: 166
  • PDF Download: 303

APA

Khoja, S. S. (2014). Uses Virtual learning environments In social work education. المجلة العلمية للجمعية المصرية للکمبيوتر التعليمي, 2(1), 87-91. doi: 10.21608/eaec.2014.52798

MLA

Selem Shaaban Khoja. "Uses Virtual learning environments In social work education", المجلة العلمية للجمعية المصرية للکمبيوتر التعليمي, 2, 1, 2014, 87-91. doi: 10.21608/eaec.2014.52798

HARVARD

Khoja, S. S. (2014). 'Uses Virtual learning environments In social work education', المجلة العلمية للجمعية المصرية للکمبيوتر التعليمي, 2(1), pp. 87-91. doi: 10.21608/eaec.2014.52798

VANCOUVER

Khoja, S. S. Uses Virtual learning environments In social work education. المجلة العلمية للجمعية المصرية للکمبيوتر التعليمي, 2014; 2(1): 87-91. doi: 10.21608/eaec.2014.52798

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Glossary
  • Hard Copy Subscription
  • Sitemap

Latest News

  • The journal has been joined to Publons 2020-06-29
  • إنضمام المجلة فی فهرس Index Copernicus International 2020-06-17
  • إنضمام المجلة فی فهرس Researchbib 2020-06-17

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal Management System. Powered by NotionWave